Destinații Cazare Scrie o Impresie Top Călători Forum

Home • de la Bâlea Lac la vârful Negoiu

de la Bâlea Lac la vârful Negoiu

Adăugat de marius la 03/08/2013

Într-o zi de sâmbătă ne-am propus să mergem pe traseul de creastă între Bâlea Lac şi vârful Negoiu, să trecem pe la lacul Călţun, prin Strunga Dracului iar apoi de la vârfu Negoiu să continuăm prin Custura Săraţii către Vârful Serbota. De aici am coborât la cabana Negoiu şi mai jos la cariera de piatră de la Porumbacu de Sus unde ne aşteaptă cineva cu maşina. Ne-am propus ca acest traseu să îl facem în mai puţin de 12 şi într-adevăr ne-a luat în jur de 10 ore jumate... maxim 11 ore.

de la Sibiu la Bâlea Lac: 1 oră şi 15 minute

Ne-am propus să ajunge la Bâlea Lac la 8 dimineaţa ca să avem timp suficient fără să ne grăbim pentru a parcurge traseul de creastă Bâlea Lac - Vf. Negoiu, însă cum ne-am trezit mai...

Comentarii: 0

La ora 10.07 am plecat din parcarea de la Bâlea Lac (2.040 m altitudine) pe traseul cu bandă albastră spre Şaua Doamnei (2.198 m). După ce am stat în maşină de mai bine de o oră, urcuşul...

În drumeţia noastră de la Lacul Bâlea la vf. Negoiu, porţiunea intre vf. Lăiţel şi Lacul Călţun a fost pe departe cea mai uşoară, şi asta datorită faptului că am avut numai de...

În jur de ora 13.20, după ce am luat masa de prânz pe marginea lacului Călţun, am plecat mai departe spre Vârful Negoiu. Drumul începe brusc cu un urcuş acceptabil şi o privelişte...

Comentarii: 0

După ce am ajuns pe Vf. Negoiu venind de la Bâlea Lac aveam două variante: să coborâm la cabana Negoiu şi de acolo mai jos la cariera de piatră de la Porumbacu de Sus sau să mergem şi...