Destinații Cazare Scrie o Impresie Top Călători Forum

HomeCălători • marius

Prietenii lui marius

marius
Utilizator Junior (54.21 puncte)
Nume:
Marius
Localitate natală:
Sibiu
Localitate actuală:
Interesat(ă) de:
Să cunosc oameni noi, Să cunosc oameni noi cu care să călătoresc, Să intru în contact cu oamenii din orașul meu, Să împart experientele mele din călătorii,

Planuri de călătorii:

Pentru moment nu am planuri de călătorii.

Până acum am călătorit în:

:( nu prea am călătorit dar te țin la curent.

Limbi vorbite:

Cărţi favorite:

Muzică favorită:

Cea mai memorabilă experienţă de călătorie:

Impresiile lui marius

marius spune:

Plajă de la Cala Biriola este super şi nu trebuie ratată! Noi am ajuns cu barca într-o excursie organizată pe la mai multe plaje din zonă şi am stat cam 1 oră.. 1 oră jumate. Pe jos sau cu maşina sigur nu se poate ajunge. Din păcate vremea nu a ţinut prea mult cu noi şi nu prea am avut soare (erea şi în luna septembrie) însă pot spune că şi aşa momentele petrecute pe aceasta plajă sunt unice datorită cadrului natural în care se afla situată, a nisipului amestecat cu pietriş fin şi a mai ales a apei care erea super clara. Pozele spun multe. Este o zonă în care sunt foarte mulţi pasionaţi de scuba diving, şi chiar dacă nu ai echipament special pentru scuba diving şi doar cu o pereche de ochelari subacvatici poţi vedea mulţi peşti coloraţi.

adaugat la data de 24-04-2013, 12:02

Adăugat la: Cala Biriola

marius spune:

La Grotta del Bue Marino am fost în toamna anului 2012. Peştera este amenajata pentru vizitatori pe aproximativ 1 km, ghidul a oferit explicaţii în lb engleză pentru noi 2 şi un cuplu de norvegieni (restul grupului cu care am intrat în peştera ereau toţi italieni). Am ajuns la peştera după un drum de aproximativ jumate de oră pe munte (de la Cala Fuili, care până la ea se poate ajunge cu maşina sau pe jos), Numele peşterii (Bue Marino ) vine de la o specie de focă dispărută de vreo 30 de ani din zona datorită braconajui. Durata vizitei la peşteră a fost de aproximativ 2 ore.

adaugat la data de 21-04-2013, 17:00

Adăugat la: Grotta Del Bue Marino

marius spune:

Poate părea ciudat dar în vacanţa pe care am avut-o în Cala Gonone la Spiaggia Centrale am stat cel mai puţin (doar câteva ore în ultima zi) şi asta deoarece în zonă sunt alte câteva plaje incredibil de frumoase.

Oricum despre Spiaggia Centrale sunt numai lucruri bune de zis, totul este foarte curat, nisipul are o culoare ruginie şi este amestecat cu pietriş fin iar din loc în loc sunt câteva stânci de un negru mat care fac trecerea cu următoarea plaja a cărui nisip este ceva mai fin. Pe plaja ereau şezlonguri (nu am idee de preţ ca nu am avut nevoie), toalete (0,5 euro) şi duş contra cost (1 euro pentru 3 minute de apă rece).

adaugat la data de 17-04-2013, 18:33

Adăugat la: Plaja din Cala Gonone

marius spune:

În prima seară în care am ajuns în Cala Gonone din cauza oboselii şi a orei târzii nu ne-am mai dus prin staţiune să căutăm un restaurant ci am rămas la restaurantul - pizzerie care aparţine de hotel San Francisco, mai ales că preţurile păreau foarte ok.

Eu am comandat o pizză cu anchoa (7,5 euro) care s-a dovedit excelentă (probabil cea mai bună care am mâncat o până acum) iar soţia a ales un peşte (scria 6 euro în meniu). La care am mai cerut 2 băuturi fanta.

Mâncarea foarte bună, însă preţul a fost aproape dublu decât ne aşteptăm şi asta pentru ca peştele defapt erea 6 euro sută de grame (16 euro a costat) iar la pizza şi cele 2 băuturi fanta s-a mai adăugat.... cuoperta 4 euro. (adică "servirea" şi statul jos la masă, pentru cine nu a mai fost în Italia).

adaugat la data de 17-04-2013, 17:47

Adăugat la: Ristorante Pizzeria San Francisco

marius spune:

Am fost în septembrie 2012 la Hotel San Francisco (cam aiurea nume pentru un hotel din Sardinia) şi am stat câteva nopţi. Curat, prosoapele ereau schimbate zilnic, aveam aer condiţionat în cameră (cu toate că nu a fost nevoie de el), frigider (ne-a fost util pentru băuturi, având în vedere că nu aveam mini bar), TV. Internetul wireless nu este gratis, costa 2 euro jumatea de oră, 4 euro oră sau 8 euro/24 de ore şi merge destul de bine.

Distanţa de plaja cam 2 minute, de supermarket 1 minut şi de staţia de atuobuz tot cam 2 minute. Micul dejun foarte ok, gustări (salam, unt, gem) , croasante (cele mai bune ce le-am mâncat), fructe, suc (foarte bun, am căutat în supermarket ceva similar şi nu am găsit), cafea (excelentă), latte-macchiato, ceai şi prăjiturele.

Menţionez şi 2 chestii negative despre hotel San Francisco: in loc de o saltea pentru 2 persoane patul avea 2 saltele de 1 persoana care se cam deplasau una de alta şi cadrul patului erea metalic, nu erea strâns prea bine şi se mişca când te întorceai de pe o parte pe alta. Uşa avea antifonare zero, se auzea tot ce erea pe hol şi când cineva trecea prin dreptul camerei. Deranjant.

Pe aransamblu e un hotel ok însă nu e chiar de nota 8,3 aşa cum este pe booking.com ci de un aproximativ 7... 7,5 (mare avantaj distanţa faţă de plajă).

adaugat la data de 17-04-2013, 14:51

Adăugat la: Hotel San Francisco

Blogurile de călătorie ale lui marius
de la Bâlea Lac la vârful Negoiu

Într-o zi de sâmbătă ne-am propus să mergem pe traseul de creastă între Bâlea Lac şi vârful Negoiu, să trecem pe la lacul Călţun, prin...

Adăugat la 03/08/2013      Postări (5)

O săptămână în Sardinia

Sardinia pentru mine nu a fost nici un moment o destinaţie în care să îmi doresc să ajung poate şi pentru că nu am prieteni care să fi ajuns...

Adăugat la 14/04/2013      Postări (6)